What a feeling

Vilket träningspass! Jag är så glad, helt överlycklig!! I eftermiddags traskade jag upp till gymmet för att inviga veckans första träning, lite nervös att ryggen skulle börja protestera och jag skulle få bryta ännu ett pass. Insisterade på att jag skulle ta mig an ett nytt försök med ryggen och jag fick så bra stöd av Peter. Kände att jag verkligen hittade rätt och fick bra kontakt med musklerna. Fick igång ett bra pump och allt flöt på riktigt bra!
Idag låg det extra fokus på latsen och avslutade med bakisda axlar. Är helt färdig i musklerna nu, finns inget bättre.
 
Ingen smärta i ryggen alls, värken är som bortblåst. Får se hur det känns imorgon men ikväll är det ju bra så tänker leva på de. Att inte behöva ha ont gör mig så taggad för alla pass jag har framför mig den här veckan, kommer bli underbart! Nåja, nu är det duschen och sen vila som gäller. Sömn är oerhört viktigt då kroppen behöver tid att få återhämta sig och bygga upp dina muskler. Dessutom blir träningen så mycket effektivare när du är utvilad, vilket ger bättre resultat ;) .

Dagens ryggpass:

8 x 5 sittande latsdrag med brett grepp
8 x 5 sittande latsdrag med smalt grepp
8 x 5 kombinationsövn. hantelrodd + rodd 90 grader
10 x 5 stående rodd med drag från marken
 
Sen avslutades passet med baksida axlar! :) Träningsvärk imorgon?
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0