En skål med kärlek

Nu är jag hemkommen från gymmet. Har duschat, smörjt in mig och dragit på mig mjukiskläderna inför kvällen. Pirrar fortfarande i kroppen efter dagens träning som gick super bra! Hade gott om energi och svetten rann om mig, haha. Började och avslutade passet med 15 min cardio vardera, riktigt skönt att få upp pulsen lite extra.
 
För flera år sedan när jag först började gymma var ben min absoluta favorit, mycket berodde just på att jag redan var så pass stark i quadriceps. Eller rättare sagt, ben och mage var nog de enda jag faktiskt var stark i! Nu har jag mina perioder om vad jag tycker bäst om att köra. Och för tillfället är det biceps som är min stora kärlek, älskar att pumpa ur all kraft och sen är det väldigt snyggt med vältränade armar ;)
 
Nu har jag fått i mig mellanmål bestående av kesella med massa godsaker och kollat på onsdagens avsnitt av Mia på Grötö. Får en att längta lite extra till sommaren också, fast först ska här njutas av vårsolen och hoppas på att värmen kommer snart..
 
 
Kesella med hallon, kiwi, pinje- och cashewnötter, gott gotti gott gott!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0