Get up, stand up!

Åå hå, här har det ekat tomt ett rätt bra tag. Och jag har haft för mycket runt mig som gjort att det inte funnits någon orka att skriva. Varför det varit så kan jag berätta senare, för det är alldeles för mycket att trycka in såhär. Men det finns det gott om tid för längre fram!

Lördagsfrukosten, som bestod av fiberhavregrynsgröt, hallon och färska jordgubbar, är intagen och jag är redo för dagen! Låg och drog oss till klockan åtta innan magen började skrika efter mat! Om en liten stund far Andreas iväg på Öl & Whiskey mässan i Nacka Strand och förväntar mig inte att få hem honom förrän ikväll ;) Själv ska jag åka ut och plåstra om en skadad liten häst som varit med om ett eget äventyr!

Snart dags att börja packa ihop sig för en tur till gymmet och idag står rygg på schemat!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0