It's friday!

Blev en rätt lång dag igår! Efter jobbet skyndade jag mig upp till gymmet för att köra veckans bicepspass, alltså min favorit i veckan. Mycket är nog för att jag sett sån stor skillnad den sista månaden på mina armar så att det triggar igång motivationen ännu mer. Har blivit rätt stark i biceps nu och starkare ska jag bli ;)
Tog mig kanske en timma att träna plus uppvärmningen så det gick rätt fort. Sen var det bara att duscha och göra sig i ordning inför kvällen. Andreas och jag var bjudna på middag hemma hos två vänner. Och kan ni gissa hur hungrig jag var när vi kom dit? Haha.
 
Eftersom vi båda skulle upp tidigt så rörde vi oss hem vid strax efter nio och var hemma i säng till tio! Det känns som att man kan lägga sig lite senare på torsdagar, trots att jag proriterar min sömn rätt mycket, för att fredag är ändå fredag ;)
 
Idag är det vilodag! Och ändå den dag jag känner att jag haft mest energi i kroppen, typiskt. Ska vara extra taggad inför passet imorgon som troligtvis kommer bli ben! Har fortfarande lite smått träningsvärk i rumpan så blir härligt att bränna på lite mer. Nu ikväll blir det gladiatorerna för oss, håller på med maten nu och vi kommer väl ha hunnit äta klart precis i tid för soffan!

Ha en trevlig fredagskväll!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0