Trött onsdag!

Hej å hå!
 
Igår var det verkligen trötta steg hela dagen, kände mig rätt färdig i kroppen! Trodde jag skulle piggna till på eftermiddagen inför benpasset fast den energin fanns liksom inte. Körde ändå igenom hela passet! Kanske inte så kraftfullt och intensivt som vanligt men det blev gjort! Sen hade jag ännu tröttare ben att släpa på hem. ;)
 
Mitt benpass idag:
10 min på crosstrainern
8 x 5 benspark
8 x 5 knäböj
8 x 5 utfall med hantlar
25 x 5 vadpress
4 min knäböj utan vikter (så många man hinner) Gött med mjölksyra och skakande ben ;)
Avslutade med att gå 15 min på löpbandet!

Till middag åt vi kassler med sallad och broccoligratäng. Enkelt och bra, mums! Efter maten hade vi inte något speciellt som skulle göras så jag tog mig en dusch och tvätade håret. Sen drog jag på mig pyjamasen och kröp upp i soffan och somnade redan vid sju. Hade bett Andreas väcka mig lagom till Sveriges Mästerkock, men jag valde sömnen utan tvekan kan jag ju säga. Bara upp och borsta tänderna å sen i sängs med mig! Fått mig någonstans runt 9 timmar sömn i natt, kroppen tackar och skuttar runt här nu på morgonen!
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0