Full fart söndag

God morgon!
 
Känner mig på ett riktigt bra humör idag. Vaknade vid kvart i sju, utvilad och klarvaken. Tycker att de är så himla skönt att vakna tidigt, få mysa hela morgonen i soffan med te och frukost. Idag var även tvättstugan ledig nästan hela dagen så drog igång tre maskiner vid sju. Nu kör jag verkligen allt, sängkläder, handdukar, hela rubbet! Springer mellan att damma och putsa i lägenheten och mangla lakan. Vad var det jag sa om mysa i soffan hela morgonen precis? Haha
 
Igår gjorde vi inte alls mycket, kändes som en riktig ta-igen-sig dag. Båda två var helt slut trots sovmorgon och soffmys. På kvällen for vi hem till min mamma och grillade. Sen stannade vi och kikade på finalen i Melodifestivalen. Var en del bra bidrag men ingen jag direkt hoppade högt för. För att slippa alla som skulle från Friends-arena for vi så fort röstningen började. Var det rätt låt som vann tycker ni?
 
Nä, nu ska jag kavla upp ärmarna och ta mig an lite disk från morgonen och fortsätta mitt putsande av hemmet. Andreas är och jobbar idag så kan röja runt utan att vara i vägen för en sjusovare! I eftermiddag väntar gymmet och benpass!!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0