Tidig morgon

God morgon! Någon mer som behövt tvinga sig upp såhär mitt i natten? Egentligen behöver jag inte gå förrän tjugo över fem men tycker att de är rätt skönt att få ta de lugnt på morgonen och vakna till liv utan stress. Dessutom har jag fått in en bra rutin på morgonen. Jag har funderat flera gånger på att äta frukost när jag
kommet till jobbet, för att få sova lite längre. Men först och främst skulle jag få ett hemskt morgonhumör, är riktigt sur när jag är hungrig och min mage vaknar ju så fort jag slår upp ögonen. Haha ;)
 
Fördelen med att vara morgonpigg är att man är kvällstrött.. Det är ofta som jag kryper under täcket vid nio, ibland har jag till och med somnat redan innan i soffan! Brukar verkligen få kämpa för att hålla mig vaken längre än till halv tio på fredagskvällarna.
 
Längtar efter att kunna sitta ute och äta frukost igen! Duka upp ett stort bord med massa gott och sitta i flera timmar. Kanske inte såhär tidigt en vardag men på helger och semester ;)
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0