Energibrist!

.. Jag har varit så trött idag! Vid lunchtid rann all energi av mig och jag har släpat fötterna efter mig precis hela eftermiddagen. Kände mig inte så pigg på att träna men tog mig upp vid halv fyra ändå. Vet att jag aldrig ångrar att jag tvingar mig dit utan snarare tvärtom, känslan efter ett pass är oslagbar! Idag stod triceps och axlar på schemat. Körde på fullt redan från början och höll igång med ett bra tempo, riktigt nöjd faktiskt. Trots energibristen orkade jag lägga på lite extra tyngder! Weii, det börjar ta sig! Tappade ju nästan allt i höstas så har fått börja bygga upp kroppen sakta men säkert igen.

I brist på bilder lägger jag upp en från början på året. Måste erkänna att jag är rätt dålig på att komma ihåg att ta bilder när jag tränar. Ska se till att bättra mig, det är ju ett så bra sätt att även se de framsteg man gör. Motivation! Ser ganska surig ut här också.. Haha!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0