New in my closet



Lite sommarnytt i garderoben måste man ju ha. Därför fick dessa godingar följa med hem igår när jag och mitt hjärta var en sväng till Farsta. Och det var Andreas som fick välja vilken färg hans flickvän skulle klä sig i. Känner mig lättad över att han inte valde de absolut grönaste eller mest lysande orangea han kunde hitta. Nog för att de är färger som är snygga men inte något jag brukar känna mig bekväm i.

Det är inte alls ofta som jag köper nya kläder och beslutsångesten är oftast stor. Därför väljer jag alltid kläder med extra omsorg och försöker klura på den där eviga fråga ni säkert känner igen. Kommer jag använda det här? Svaret på den frågan blev enkel när vi hittade ett av plaggen som kommer få pryda mina ben i sommar.









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0