Långa dagar!

Det är rätt tyst från min sida de här dagarna och det blir inte bättre idag kan jag lova. Är strax framme på jobbet och eftersom vi har lite kvällsjobb framför oss lär vi hålla på fram till elva-tolv ikväll (natt för min del). Kommer bli skoj men blir inte förvånad om det slutar med att jag står sovandes i något hörn.. Jag lägger mig vanligtvis två timmar före de.

Igår kväll var det vårruset som gick av stapeln! Första riktiga löpturen för mig i år faktiskt, som jag saknat att springa! Tog en lugn runda och kom in på 31 minuter, rätt nöjd tjej! Vi var ett helt gäng från jobbet som kämpade på bra, vilka duktiga kollegor! Men det som gjorde min kväll var en underbar Andreas som var på plats och laddat upp med frukt, te och mörk choklad till sin flickvän. <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0