Fredag den artonde maj

Imorse satt jag med försäkringspapper och ringde runt en massa, nu äntligen börjar det bli någon ordning på det här! Sen har här storstädats, dammsugits och rensat undan. Energin och lusten att göra något har lyst med sin frånvaro men nu till helgen ska det minsann se lite trevligt ut här hemma.

Efter lunch for jag in till stan en sväng för att strosade runt för mig själv. Kikade i butiker, njöt av solen och unnade mig en smoothie från mitt favoritställe Blueberry! Gick längs gatorna och såg uteserveringar som var fullsmockade. Tänk vad härligt att sommaren snart är här! Några timmar för mig själv i lugn och ro gjorde att smilgroparna började dra lite på sig och jag kände att jag slappnade av för första gången på hela veckan.

Handlade hem massa jordgubbar till kvällen så det verkar som min dag tänker fortsätta lika bra. Tack!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0