En kväll i min smak!

Vilken fin kväll jag fick igår! Min Sannaskrutt kom tjoande vid halv sju och med sig hade hon ett glatt humör och lockade fram ett leende hos mig på nolltid. En kopp te och massa struntprat fram tills att Let's Dance drog igång. Men vi var helt fast i att babbla så det blev inte så mycket mer än dans i bakgrunden och några små kast över axeln emellan åt.

Efter att tekopparna var tomma fick de bli ett glas rosévin som fröken hade haft med sig. Det var så skönt att bara få prata ur sig om allt och ingenting, jag vet att hon alltid förstår och likaså åt andra hållet. Därför kan vi bara mala på i evigheter, vilket vi också gjorde. Klockan hade dragit iväg till halv tolv så där fick vi helt enkelt nöja oss. I samma stund som Sannas tåg kom in ringer mitt hjärta som precis kommit hem och undrar om han sa möta mig på vägen. Och när vi kom hem igen var jag så pass trött att jag la huvudet på kudden direkt. Men jag fick somna i min absoluta favoritfamn vilket var det bästa avslutet på en riktigt mysig kväll.

Leendet på mina läppar har kommit för att stanna!






Postat av: sanna

Det var väl ändå fredag igår gumman!

2012-05-19 @ 09:16:53

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0