Aj, isch och fy

Hela min rygg och nacke värker! Musklerna är tjocka och ömma, huvudet dunkar och den där bekymrade rynkan har hittat sin plats i pannan. Att jobba en halvdag gjorde verkligen sitt extra på kroppen och kvällen blir inte mer än still i soffan.

Känner mig bättre till mods efter söndagens händelser men samtidigt ledsen. Förhoppningsvis löser sig allt, eller det kommer de såklart att göra fast frågan är på vilket sätt. Jag är på benen, kan locka fram ett leende emellanåt och slappna av om än för bara en kort stund. Ibland vill man spola tillbaka tiden..

Imorgon blir det en heldag på jobbet innan fyra dagars ledighet. Ska försöka hitta helgkänslan
och glädjas åt att få vara ledig. Dessutom ska jag äntligen få åka en sväng till stallet!







Postat av: angelica

Skickar liten styrkekram o lite energi! Hoppas du får fina lediga dagar.



2012-05-17 @ 09:26:10
url: http://angeliqe.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0