Mina dagar på SATS

Som jag nämnt tidigare har jag de senaste dagarna hållit hus på SATS från morgon till sen eftermiddag. Men jag har väl inte riktigt nämt vad jag gjort där. Det är alltså en säljutbildning som de anordnar för oss ny anställda eller vi som ska bli anställda Personliga Tränare hos dem. Där tar vi oss en hel del lärorika tips för hur man ska komma igång, mer fakta och deras policy angående droger och ätstörningar samt teknikprat för hur vi lär ut. Mycket av det här ingick ju i min utbildning för Lic. Styrketräningsinstruktör och Lic. Personlig Tränare men man kan aldrig upprepa och få för mycket tips. Dessutom är det helt andra tränare med alla olika erfarenheter, man får se olika synvinklar och kan snappa upp på vad som stämmer in på en själv.

Efter de här dagarna har jag varit så trött i huvudet att jag näst intill slocknar så fort jag kommit hem. Men igår slapp jag sitt instängd i en föreläsningsal utan då var det träning som gällde precis hela dagen! U n d e r b a r t! Det känns i benen och kroppen att vi faktiskt la fokus på knäböj i hela tre timmar, marklyft i 1,5 och bänkpress i en. Men riktigt kul för den träningsnörd som jag är! Nu längtar jag bara tillbaka in i gymmet.

Så nu är jag alltså helt klar att få börja jobba! Om några dagar kommer jag att få bli tilldelad ett center där jag kommer få spendera mina arbetsdagar. Ser så mycket fram emot de, ni anar inte! Får se vad min nuvarande chef tycker om att jag vill trappa ner mina timmar men det ska inte vara någpt problem tycker jag.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0