Inga lata mornar här inte!



06:34 stod klockan på när jag vaknade, utvilad och glad! Ingen söndags sovmorgon här inte. Istället slängde jag ihop lite smutstvätt och traskade ut med pyjamasen på till tvättstugan. Granntanten skulle tvätta samtidigt och hon var lite överraskad att "någon så ung" faktiskt var uppe såhär dags en söndag. Haha

När jag kom in igen fick jag städfnatt och städade ur badrummet i ett svisch! Kliar i fingrarna att få fortsätta röja och putsa men magen sade sitt i form av kurrande efter frukost så unnade mig en stunds lugn och ro. Nu börjar det bli dags att gå ut och hänga tvätten också. Älskar verkligen att få alltihop gjort redan på morgonen! För sen har jag precis hela dagen över till annat och lägenheten blänker ren och fin. Undra vad älsklingen ska säga när han vaknar. Undra om det är för tidigt att väcka honom med lite frukost..? 






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0