Green Tea



Min te samling här hemma är stor och fylls hela tiden på men nya smakrika sorter. Jag dricker alltid svart te med en liten skvätt mjölk i och har aldrig varit ett stort fan av grönt te, tills i fredags! När jag fick mina naglar fina hos Emelie bjöd hon på en ny favorit som pryder tehyllan här hemma, gröna te med Forest Fruits!

Så när jag gick igenom affären igår hittade jag fler sorter i form av grönt te, även en annan stor favorit som Chai Te. Så nästa gång det är dags att fylla på lagret här hemma får nog även den slinka ner i korgen. Kaffe har aldrig fallit mig i smaken utan jag är en riktig teolist!





Postat av: Sanna

Vad hände uppe i skogen med myggen?

2012-06-26 @ 19:15:36

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0