Victoria's Secret

För några dagar sedan fick jag den bästa nyheten! Victoria's Secret har äntligen öppnat en butik i Europa och inte nog med de, den har öppnat i min absoluta favoritstad London! Så det dröjer nog inte länge innan det blir en resa till Storbritannien inbokad igen. Har länge funderat på att ta mig till USA bara för att få besöka butiken men det har inte riktigt blivit av.. Och beställa hem via hemsida känns inte så lockande heller.
 
Senast jag var i London var i december tillsammans med mamma. Mamma och jag delar födelsedag så hennes present till mig blev en resa till London och jag överraskade henne med en "Afternoon tea" på The Ritz. Men nu var det över ett halvår sedan jag var där och abstinensen börjar bli stor.. Vet att Andreas vill att vi ska åka dit, fast inte för att shoppa. Jag har sett de mesta utav London eftersom jag varit där så många gånger men tycker ändå det skulle vara kul att uppleva staden igen. Får prata med Sanna att vi far dit en weekend och ränner runt om inte alltför länge. Till hösten blir det nog inte då vi har Thailand inbokat fast kanske i början på nästa år? Åååååh, det är ju så långt dit!

Jag blir alltid lika lyrisk när det handlar om London! Om jag fick möjlighet att flytta
dit för en tid skulle jag inte ens tveka och väskan skulle vara packad på nolltid!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0