Söndagskvällen


Hela dagen idag har varit väldigt lugn, känns skönt att vi båda har varit lika sega och bekväma. Annars brukar det vara så att de är full fart på en utav oss medan den andra ligger och degar. Vi har varvat dagen med lite småplock här hemma och småsträckor av OS. Innan vi satte igång med middagen travade jag bort för att hyra en film och köpa lite smågodis för kvällen. Andreas ville titta på några fotbollsmatcher och jag ville krypa ner bland kuddarna i sängen för en tjejfilm. Jag har några favoriter jag brukar ta fram med idag fick det bli Sex and the City 2. Av någon anledning har jag missat den filmen helt! Det finns dem stunder där film och lite smågodis gör allt, mer än så behövs inte. Om en stund ska här göras en stor kopp te och sen plockas nog yatzy eller någon bra läsning fram.




Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

så sant så :)
vara här hur länge som helst men ändå bli överraskad och se nytt varje dag :) kram

2012-07-29 @ 22:34:48
url: http://belladavis.myshowroom.se
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

fick du min kommenatAR? KRAM

2012-07-29 @ 22:36:47
url: http://belladavis.myshowroom.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0