Sol i sinne!


Idag låg jag kvar i sängen och sov till klockan var halv tolv! Det har aldrig någonsin hänt förut. Jag brukar vara den här lilla loppan som vaknar vid halv sju och som allra senast halv nio-nio, längre kan jag inte ligga kvar. Utvilad kan man ju säga att jag var, definitivt! Bestämde oss för att ha en dag inne framför OS men kunde inte låta bli att äta "frukost" ute i solen. Man måste ta vara på alla soldagar, inget som vi varit bortskämda med den här sommaren.

Igår kväll kom vi inte i säng förrän halv tre, hör och häpna! På eftermiddagen for vi ut till Värmdö för en grillkväll tillsammans med några vänner. Vädret var ju helt underbart! Vi fick både god mat, trevligt sällskap och smaskig efterätt. När klockan närmade sig elva for jag och Andreas in till stan för att möta upp en barndomsvän som fyllde år. Så det blev lite prat och skratt på en ett stället som heter "Laughing duck". Och det var så fruktansvärt varmt där inne! Men skoj hade vi! Trötta och helt slut drog vi hos hem vid klockan två. Två sena kvällar i rad gjorde sitt. Hela dagen igår var jag riktigt seg så det kan ju ha varit därför jag sov så länge idag.

Ligga inne hela dagen, hah! Nu ska jag kila ut till tvättstugan för att hänga lite sängkläder jag insisterade på att tvätta idag. Finns inget skönare än att lägga sig i en nybäddad säng med manglade lakan!





Postat av: Kajsa

Gott! :D

2012-07-29 @ 17:08:05
url: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: Silvia

Hoppas att allt är bra :D

2012-07-30 @ 11:07:27
url: http://slm.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0