S e m e s t e r d a g a r


Långpromenad, en solbränna, lunchmys, skratt och shopping. Det har varit min melodi idag! Var så roligt att få träffa Emme igen, blir alltför sällan. En heldag tillsammans tog igen mycket och det får inte dröja lika länge innan vi slår våra huvudet ihop. Jag hittade dessutom några basic tröjor och gick hem med en liten påse ifrån MAC.

Efter middagen fick Andreas för sig att vi skulle ut och springa backintervaller men jag kunde sträcka mig till att klocka honom istället. Sen tog suget att ligga kvar hemma med en kopp te och tidning över ända tills att han dragit på löparkläderna och stod å hoppa i dörröppningen. Då tog träningssuget och längtan efter "känslan efter ett pass" över så suckade högt och slank ner i mina träningskläder på nolltid jag med.. Kvällen har alltså bestått av lite backträning! Känner mig rätt nöjd nu efteråt när energin sprudlar ur mig och undrar hur jag ska klara av ett benpass på gymmet imorgon förmiddag?




Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

*SVAR:* ja det är de verkligen! :D

2012-07-31 @ 11:30:38
url: http://haidisblog.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0