Måndag i all ära!

Idag steg jag upp klockan tjugo i sju, alltså till och med före tuppen! Drog på mig träningskläderna och gav mig ut med raska steg på en morgonpromenad. Jag älskar att träna på morgonen så har sagt till mig själv att verkligen ta vara på semestermornarna och njuta av att få röra på mig, Och mycket riktigt har jag varit fylld med energi hela dagen så det står härliga till! Kanske ska försöka få med mig Andreas på morgonpromenader när det är dags för honom att ha semester.. Jag menar, han kan ju inte vilja ligga kvar och dega i sängen medan jag är ute och samlar massa ny energi heller?

När jag kom tillbaka plockade jag fram rockringen och körde ett pass innan frukosten. Jag brukar se till att få i mig något innan träning, med andra ord, inte träna på tom mage! Men imorse hade jag så bråttom att ge mig iväg så fick bli en brakfrukost efteråt istället. Knäckebröd med keso, kokta ägg och frukt.
 
Klockan tio var jag på plats hos fina Emelie för att fylla på mina naglar och näst intill hela dagen spenderades med en kopp te och massa skitsnack. När jag fått bli ompysslad några timmar var det bara att ta sig hem igen och byta om till träningskläder för att köra ett PT-pass. Ibland är det lite extra skönt att se andra slita och svettas.

Kvällen har spenderats i soffan med tekoppen och i pojkvännens famn,
å där tänker jag fortsätta min kväll innan det är dags att sova.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0