Fler bilder på naglarna

Här kommer några fler bilder på mina naglar. Är riktigt nöjd med hur fina de blev, som alltid förstås! Brukar skämma bort mig själv under sommarmånaderna med långa naglar. Dessutom är det alltid så mysigt att bli ompysslad några timmar också. Är lite faschinerad över hur starka dem är! I mitt yrke utsätts dem för mycket vatten och stötar. Dessutom tillbringar jag många timmar i stallet varje vecka som även sliter på naglarna. Men trots det har ingen fallit av. Slagit i dem har jag gjort, och tro mig det gör riktigt ont men inte lostnar dem inte!



Fransk manikyr är enligt min mening det snyggaste men jag har sett flera som gör med glitter-tippar, olika dekorationer och former. Resultaten jag har sett blir riktigt häftiga och jag har många gånger varit sugen på att prova något nytt men någonstans vet jag att det enklaste räcker för mig.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0