En stund såhär på morgonen


Imorse var jag vaken både då Andreas väckarklocka ringde och när han gav mig en hej då-puss. I vanliga fall brukar han försöka knuffa in mig i väggen eller massa andra knep utan någon framgång. Men imorse var jag vaken! Men när han gått hemifrån slockna jag tvärt och hade ingen lust att gå upp när klockan ringde halv sju. Så jag somnade om i en timma till.. Nu hinner jag inte med den buss jag från början tänkt ta till stallet men de går ju fler! Tänker inte stressa det minsta då jag faktiskt har hela dagen på mig.

Jag kan meddela att jag har en fruktansvär men samtidigt underbart träningsvärk i både rumpa och mage efter min barbacka ritt igår. Började longera men efter vi hållt på ett tag blev de så mycket brems att Luckens inte riktigt ville koncentrera sig. Så jag hoppade upp och fortsatte på ryggen istället. Hade egentligen inte tänkt rida så halsringen låg kvar i stallet. Han var väldigt pigg och framåt, fick kämpa en hel del för att hålla honom samlad och han gick verkligen fint! Stolt matte som inte ville sluta skutta rund och snegla på hur fin han var!




Postat av: Lina

Mums!

2012-07-26 @ 16:49:27
url: http://linaohlsen.se
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

ja äntligen :) haha som jag har längtat haha :)
kram

2012-07-26 @ 16:56:18
url: http://belladavis.myshowroom.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0