On the road again..

I eftermiddags var det dags för min första körlektion! Om jag var förväntansfull? Definitivt! Och nervös, ängslig och osäker men det gick galant. Körskoläraren bets inte, bilen gick som på räls (ibland) och jag körde kom därifrån i en bit. Nu överdriver jag aningen om hur rädd jag var men nog pustade jag ut alltid när de 70 minutrarna var förbi.

Resten av den här veckan ska vi se till att trycka in några turer jag och Andreas för att öva på de som är lite knackigt. Nästa vecka är vi tillbaka hos körskolan redo för att utvecklas. Nu har jag ju kört ganska mycket de senaste veckorna med Andreas så helt ny bakom ratten är jag inte men som sagt, massor kvar att lära!

Nu tänker jag tvinga mig upp ur soffan och städa undan lite här hemma tills att mitt hjärta kommer hem ifrån hockeymatchen! Tända lite ljus och mysa med en kopp te när allt är klart!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0