En, två, tre, fyra.. Alla byxor äro dyra, men fina!



Här har de inte skrivits mycket idag men de blir alltför ofta så när jag jobbar. Har inte tillgång till dator eller ens tillåtelse att ha mobilen på.. Desto mer får jag skriva nu! Börjar med och visa resultatet av massa spring på stan under eftermiddagen, nya härliga träningsbyxor från Nike! De är så sköna att jag inte vill krypa ur dem utan ha dem på mig resten av kvällen, kanske till och med när jag ska sova!

Blev en rätt lugn arbetsdag idag, kom dit redan vid halv sju och for inte därifrån förrän vid kvart i fyra. Men det fanns inte mycket och göra utan jag räknar snarare timmarna tills jag får gå hem. Känns hemsk och säga så med tanke på hur mycket jag faktiskt har älskat mitt jobb. Fast man behöver gå vidare, få fortsätta utvecklas vilket jag inte riktigt gör länge. Dels för att jag inte är lika motiverad men sen att jag har lärt mig nästan allt jag kan lära mig, det finns inget mer att prova på!

Efter jobbet bar det av mot stan för middag tillsammans med Emme. Som alltid blir det en hel del fönstershoppande och rännande i affärer, de hör till! Timmarna fylls med massa prat och skratt, precis som alltid! De blir alltför sällan vi träffas nu, trots att vi bor så nära varandra men när vi väl ses tar vi igen all den tiden!

Nu tänkte jag vika lite tvätt och gå igenom lite inför morgondagen. Hoppas ni har har en bra kväll!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0