Tidig morgon!

Här är det en riktigt trött tös som lyckats ta sig upp trots att hela kroppen protesterade imorse, fått i sig frukost och packat en stor bag för dagen. Ska röra mig ut mot trollet och stallet om en liten stund. Tänkte tillbringa min förmiddag, eller snarare morgon, där innan det bär av in mot stan igen. Trött må jag vara men de är så skönt att få vara i stallet tidigt och kunna ta de lugnt. Hoppas underlaget är bra idag efter allt snöande så att vi får igång lite träning!

Känner mig lite tråkig som inte bjuder på några bilder men jag sitter fortfarande och gnuggar ögongen, sneglar bort mot sängen och intalar mig själv att de är inte jobb utan häst som gäller idag vilket gör de aningen mer okej att masa sig upp nu.. Jag har inte lyckats helt ännu! Nu är det upp och iväg, på med alla kläder jag äger och rulla mot tunnelbanan.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0