Städryck när de är som bäst

Imorse var jag uppe redan vid halv åtta! Hade faktiskt lite smått ångest över att jag sov till tio igår. Inte hade jag någon ork att ens städa här hemma. Nya tag idag alltså! Körde hela f e m maskiner i tvättstugan! Å nu undrar ni säkert hur mycket tvätt vi kan ha här hemma? Men det var tvättning på precis allt allt allt, alltså sängkläder, handdukar och jobbarkläder.

Det är alltid lika mysigt att få krypa upp i soffan och hela lägenheten skiner! Och efter några varv med dammsugaren och trasan hade jag uppnått mitt mål. Så kvällen projekt får bli att vika in all ren tvätt (måste vara det tråkigaste av allt) och kanske göra en storstädning på mig själv? Ansiktsmask, fotbad och film låter inte alls fel! Särskilt inte efter en eftermiddag i stallet med massa regn, lera och rusk.

Ska bara dricka upp min kopp te först..







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0