Min söndageftermiddag


Efter cardion gick jag hem och fick i mig lunch. Sen var det dags för dusch, hårinpackning, skrubb, ansiktsmask och insmörjning med mitt nya Body Butter. Doftar verkligen ljuvligt! I vanliga fall smörjer jag alltid in mig med en himmelsk bodylotion från FCUK men då jag endast lyckats få tag på en i London och mitt lager är slut så får man pröva något nytt. Men i maj far Sanna och jag tillsammans med våra mamis till London i några dagar och då ska här handlas mer!

Resten av dagen har spenderats i pyjamas framför film med temys. Återhämtning för både kropp och själ! Imorgon är det tillbaka till vardagen och jag välkomnar den med öppna armar för jag längtar efter veckans alla gympass. Åh, som jag längtar efter pumpet och att få lyfta tungt igen!


 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0