Tuffa dagar!

Jag känner mig så kass som inte uppdaterat här på över en dag! Men anledningen är att jag har varit helt slut på kvällarna. När jag kom hem från jobbet och stallet i onsdags la jag mig i soffan med huvudet i Andreas knä och tvärslockna i två timmar. Sen väckte han mig så jag fick gå och lägga mig. Men ändå var jag lika färdig morgonen efter. De har varit full fart för mig och orken att ens slå igång datorn har inte funnits. Men det ska bli bättring igen, jag lovar!

Ska försöka mig på en ganska lugn helg åtminstone! Har mitt lilla troll båda dagarna nu så ska varva ner några grader. Till veckan händer nämligen någonting spännande! Är upp över öronen glad och känner att en stor tyngd ramlad av mina axlar eller snarare en sten fallit från hjärta.

Ikväll ligger vi här hemma i soffan, som en hög bland kuddar och filtar! Och jag har gått hela veckan å små längtat efter fredag för då är det fredagsgodis! Som ni vet är det bara godis ibland och då på helgerna här hemma för att lyxa till de, och det gör att man längtar lite extra! Helt underbart att de är fredag idag!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0