Söndagsfrukost



God morgon alla ni! Igår flängde jag runt lite här, där och överallt så blev inte mycket skrivet.
Imorse fick vi faktiskt sova till omkring halv nio! Och för första gången på länge var mitt hjärta uppe och tassade före mig.
Som resulterade i att det var jag som fick frukosten serverad den här morgonen. Kände mig som en liten prinsessa.

Det var som sagt städdag i vår förening igår och vi var på plats och bidrog med en ren tvättstuga! Under eftermiddagen var jag ut en sväng till mitt fina troll och myste. Det var ett sjuhelsike väder där ute igår så ingen ridtur men en ordentlig rykt fick han minsann.

På kvällen blev det en tur till Christina och Håkan för grillning. Hade en trevlig kväll med härligt sällskap!
Kom hem inte alltför sent eftersom vi skulle upp någorlunda tidigt idag och som ni vet är tio-elva som mitt i natten för min del. Och mycket riktigt slockande jag som på sekunden när vi satte oss i bilen hem.






Postat av: martina

fin blogg! och hjälp vad det där ser gott utt!!! :)

2012-05-13 @ 20:35:50
url: http://likegossip.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud så gott!

2012-05-19 @ 18:49:40
url: http://madeinjapan.nu

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0