Sjukstuga

Måndagen blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Vaknade med världens huvudvärk men tänkte att de går nog över så fort jag kommit till jobbet och fått börja röra på mig. Men ju längre in på dagen vi kom desto sämre mådde jag. Att trycka i min alvedon gjorde inte heller saken bättre utan fick åka hem vid tolvtiden från jobbet och lägga mig.

När jag var hemma och var sjuk brukade alltid mamma säga till mig att de blir ingen tv eller dator, är du sjuk ska du sova! Kunde man se på tv eller sitta vid datorn kan man gå i skolan med. Och det hade jag inte protesterat det minsta på om jag fortfarande bott hemma nu. Men det har även gjort att jag försökt vara i skolan eller på jobbet så länge som jag kunnat stå på benen. Gick direkt genom dörren till sängen och slockande på en gång när jag äntligen var hemma. Vaknade några timmar senare av att Andreas traskade runt i lägenheten och kände mig lite piggare till en början men nu har det gått tillbaka. Det är ruskigt fint väder ute och i detta nu skulle jag har skuttat runt på min lilla pålle. Men vad är en bal på slottet..







Postat av: Johanna

sv: Tack tack! :)



Vilken fin blogg du har!

2012-05-07 @ 17:22:42
url: http://johannashastar.blogg.se/
Postat av: Isacs Mamma

Häärligt!

Kul att du åter igen vill vara med i Dagens blogg!<3



Allt bra i dag?

Kram!

2012-05-07 @ 18:08:17
url: http://isacsmamma.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0