Omtumlande vändning

Eftermiddagen och kvällen blev något helt annat än planerat igår. Jag vill inte gå in på vad som hänt alltför mycket nu utan det får bli längre fram.. Jag fick åka ambulans in till Karolinska och spendera många timmar där.

Nu är jag i alla fall hemma och mörbultad men ändå på benen. Ingen direkt fara med mig utan är mestadels skärrad och chockad. Tårar har runnit ner för mina kinder hela kvällen igår och jag har vaknat flera gånger i natt. Idag är jag hemma från jobbet men tänkte försöka jobba halvdag imorgon.

Nu ska jag bara ta det lugnt och försöka slappna av. Längtar så tills
Andreas kommer hem från jobbet för jag vill inte vara själv hemma.







Postat av: Wilma

Sv. Bara börja träna :).

2012-05-18 @ 12:37:00
url: http://macintosh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0