Motion av både häst och pojkvän


Lockade med mig min fina för att spendera eftermiddagen i stallet med mig och han köpte det! Mina grabbar fick en egen stund tillsammans då Andreas for iväg för att hämta in honom medan jag mockade. Och Luckens tyckte det var okej att följa med honom in. Han har alltid varit fäst vid Andreas, fast jag är inte förvånad alls ♥

Sen drog jag iväg mina pojkar på en långpromenad. Det var trollets allra första egna uteritt utan hästsällskap och det gick g a l a n t! Vi tog en sväng förbi sandtaget där han fick klättra, klättra och klättra! En lugn ritt blev helt plötsligt ett träningspass men roligt var de!


Framöver kommer jag längta efter våra uteritter. Att få ge sig iväg en sväng själva och bara lunka på i skogen och galoppera på alla härliga sandstigar! Tidigare har vi bara tagit några korta turer runt alla hagarna och på Täby genom skogen ner till banan. Och nu har han blivit så pass trygg och lugn att vi kan ge oss ut på egen hand. Undra om vi kanske ska ta en vända redan imorgon..








Postat av: sandra

Så mysigt att rida och speciellt att få med sin pojkvän på det. Vilken lyx!

2012-05-18 @ 06:00:33
url: http://atilio.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0