En lördag, inte som alla andra!



Vilken lördag det har varit! Trodde nästan att jag skulle blåsa bort! Solen har stått högt på himlen hela dagen hos oss men nu börjar gråa moln närma sig. Undra om de kan bli regn till kvällen?

Luckens tyckte inte alls om blåsten och visade de genom att rusa runt på banan med huvudet högt. Så efter han halvtimmas bråk och stök med en vinst från mattes sida gav vi oss. Han började fokusera riktigt bra på slutet och man ska ju sluta när man är på topp!

Imorse lät vi bli sovmorgon och steg vi upp sju här hemma. Vi bestämde oss igår kväll för att äta frukost på Sheraton Hotel inne i stan. Vi har båda haft en tuff vecka och tänkte unna oss en lugn och avslappnad stund tillsammans. Just att inte behöva stressa iväg till något. Och vilken frukost vi fick! Satt där i nästan två timmar och åt, pratade och åt lite till. Jag drack några koppar te och Andreas några koppar kaffe. En riktigt fin morgon fick vi! ♥ När vi var mätta och belåtna tog vi en liten promenad innan vi for hem igen.

Stressen har börjat kika fram lite då och då i min vardag numera. Och jag gillar de inte! Stressa la jag av med för ett bra tag sen när jag förstod hur dåligt man mår av de. Men nu har de varit en hel del på senaste tiden. Så jag får ta mig i kragen emellan åt för att inte ryckas med. Ändring och skärpning framöver!






Postat av: kkrazyjulia :s

svar: haha jaa!:)

2012-05-05 @ 21:23:54
url: http://kkrazyjulia.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0