Boxning och gott humör

Just nu kånkar jag runt på en ledlös kropp här hemma. Vilket underbart boxpass jag var med på i eftermiddags! Peter brukar ju hålla något pass i veckan på jobbet och har lovat att dyka upp där jättelänge nu. Så idag bestämde jag mig för att fullfölja mitt löfte och jag fick verkligen äta upp för mina missade pass!

Det är en speciell känsla som rusar genom kroppen när man har haft ett riktigt lyckat träningspass eller löptur! Lyckan spritter i hela kroppen, trots att den inte riktigt orkar det för tillfället så ligger de på lut och vill bara ut!

Det absolut bästa med träningstimman var när jag stod utan partner och då fick försöka brotta ner Peter. Att tillägga, han väger nog nästan dubbel så mycket som jag så ni kan tänka er hur det såg ut. Jag tog i för kung och fosterland, ända ut i tåspetsarna och ilskan var med på ett hörn. Men jag lyckades enbart att rubba honom! Och gud som han skrattade undertiden! Men svettig blev jag, älskar utmaningar!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0