Utmattad men äntligen tillbaka!

Jag är kass! Helt värdelös när det kommer till att uppdatera här! Men sedan jag jobbade de där sena kvällarna och hela förra helgen har kroppen gått i total strejk! Jag har tänkt skriva några rader här vid flera tillfällen men tankarna har hela tiden gått; jag gör det imorgon istället!

Och eftersom imorgon alltid kom men inga inlägg dök upp får jag ta mig i kragen och börja aktivera mig! Hur är det jag brukar säga? Bara för att energin är låg ska jag inte börja anpassa hela mig efter det! Vardagen rullar ändå på och likaså måste jag!

Dessutom börjar semestrar närma sig, vilket betyder färre folk på jobbet och lugnare dagar! Sen vet jag inte hur jag ska hinna med allt jag planerat denna vecka, det är middagar, tvättstuga, nagelfix och såklart mitt lilla charmtroll. Allt detta skulle knuffas ihop och hinnas med innan torsdag för då ska Askungen här få gå på fest. Hela min arbetsplats ska bli bjudna på middag, finmiddag till och med! Så när en av mina middagsplaner blev avbokad imorgon flyttade jag om schemat lite och bestämde mig för att ta fredagen helt ledig! Naglarna får vänta till att göras efter festen, och då får jag även en chans att sätta mig i lugn och ro några timmar. Varva ner efter en stressig vecka med massa skitprat hos Emelie som gör mina naglar.

Skärpning för min del nu! En tuff vecka väntar men ska se till att dra med er i svängarna! Och tack för att ni fortsätter kika in här trots att jag är så snål med mina inlägg!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0