Tidigt uppe men pigg ändå!

God morgon på er! Imorse hade jag ställt väckarklockan på halv åtta-åtta för att komma iväg till stallet. Men när jag vaknade låg jag och drog på mig rätt länge och hörde hur regnet öste ner utanför. Efter en stund började jag tro att klockan var jätte mycket och att jag faktiskt missat väckarklockan men konstaterar att så kan det ju inte vara. När jag nästan somnat om tjongar de till i mobilen och jag fick ett sms av Sanna skrutt som är på väg till Malta nu. Efter att ha skickat några sms och hon övergett mig för att gå på planet ligger jag klarvaken! Skulle inte finnas en chans att somna om så jag kikar på klockan och mycket riktigt, jag hade inte försovit mig utan klockan var sex! Herregud vad tidigt för en söndag som var tänkt för sovmorgon!

Först vägrade jag kliva upp, men mina försök om att somna gick inge vidare. Sen började även magen kurra! Små bråkade lite med Andreas för han kanske också ville kliva upp! Men av någon anledning ville han ligga kvar med huvudet på kudden, eller snarare under kudden efter mina försök att väcka honom!

Nu har jag fått i mig frukost och en kopp te! Tänkte ta en tidigare buss ut till stallet då jag måste åka därifrån strax efter lunch. För i eftermiddag ska här ridas med småkusinerna på annat håll. Känner mig inte pigg på att åka ut när jag ännu inte ens äger ett par regnbyxor.. Idag är ingen rolig dag att ha häst. Håll tummarna att alla skor sitter kvar på honom! Får inte ramla av före tisdag bara!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0