Sommarfina naglar



Igår var jag ju som sagt ledig! Kändes skönt att få en extra lång helg framför sig och mamma var så snäll som tog hand om trollet. Så även en sovmorgon kunde räknas in! På eftermiddagen for jag ut till min fina Emelie som gör naglar. Nu under sommaren tycker jag det är snyggt med långa naglar och manikyr. Passar till allt och jag får känns mig lite extra sommarfin!

Dessutom gör Emelie så himla fina naglar! Är alltid lika nöjd med resultatet och dem håller bra för mig som jobbar i kök och ränner i stallet flera dagar i veckan. Och jag har handskar på mig när jag jobbar! Så oroa er inte. Jag är även noga med att alltid göra rent under naglarna!

Den här gången blev det premiär för akryl! Hela förra sommaren körde jag på gelé och var supernöjd. Men nu tyckte hon att jag skulle prova akryl och se vad jag tycker om de. Det brukar ta lite längre tid när jag är hos henne också just för att vi pratar oavbrutet. Det blir som en "ta igen tid" varje gång jag kommer dit.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0