Så som det är..

Ikväll drar jag mig tillbaka, drar filten några varv kring mig och ligger ihopkrupen i soffan. All kraft bara försvann ur mig efter middagen och mitt glada humör som hängt över mig idag är bortblåst. Jag har alldeles för höga krav på mig själv och det är lätt att det går överstyr när jag redan inte är helt nöjd och dessutom börjar bli trött.

Jag är utmattad, ingen ork och motivationen saknas! Någonstans finns det en gräns till vad man kan stå ut med och hur mycket man egentligen klarar av. Jag räknar ner dagarna till min semester, näst intill timmarna nu. Känner mig helt kört i botten. Min första vecka kommer gå åt till vila och inget tänkande men därefter får jag börja tänka ut hur jag ska gå till väga och lösa upp några knutar. Alla mina måsten, borden och viljor har gjort sig till en dunderknut och mina naglar är för långa för att kunna knyta upp den just nu!

Det här får bli min sång ikväll! Jag har mycket att berätta och bilder från en helt underbar midsommar uppe norr att varva mina inlägg med. Fast just nu ska jag krama om kudden och inte kliva ur soffan förrän mitt hjärta kommer hem.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0