Bara en tisdag..

Usch vilka trötta ögon jag hade när jag sku kliva upp! Men hur länge jag än ligger och drar vet jag att jag måste komma upp i slutändan. Det brukar få upp mig åtminstone. Dessvärre insåg jag att det "bara" är tisdag idag! Hur ska jag orkar upp.. två mornar till? Hade glömt bort min lediga fredag där! Hälften av veckan kvar med andra ord, känns aningen bättre.

Eftersom mina middagsplaner inte blev av ikväll så tar en tur till hästskrutten istället!
Fast om det blir regn får han nog en vilo dag.. Det blev långa dagar för honom i helgen och igår så han skulle nog uppskatta en ledig dag. Även jag skule nog göra det, men vi får se! Vädret avgör vad som sker i eftermiddag.

Kom veckan 29! Kom semester! Och kom sovmorgon!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0