Monday morning

God morgon! Det var ganska svårt att somna igår när vi sovit så pass länge fram på dagen, men efter ett tag sov jag som en liten gris ända fram till åtta imorse. Så nu är frukosten precis intagen och ska börja göra mig i ordning för dagen. Om en liten stund ska jag möta upp Emme för en långpromenad in till stan och lite lunch. Precis vad jag behöver efter vår segis dag här hemma igår! Tror det är ungefär en mil in till stan ganska precis så vi får en massa tid för ta-igen-prat.

Hoppas nu får en fin dag ute i solen!


Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

ja verkligen :) va bra har du klickat in på deras sida än?? vad tyckte du?? kramar

2012-07-30 @ 11:02:31
url: http://belladavis.myshowroom.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0