Good morning Sunshine!

Här var jag uppe och skuttade redan vid halv sju, utvilad med spring i benen. Ett träningspass och en långdusch senare sitter jag här som en ny människa med frukost uppdukat och en jättekopp med te. Är så skönt att få sitta ner och äta frukost i lugn och ro, något jag inte hinner med i vanliga fall. Jag måste nog säga att det är det absolut bästa med semester, en lång frukost utan tidspress. Det här är också det första året jag verkligen tar ut semester, därav min extas!
 
Något annat som är riktigt härligt är att kunna äntligen kunna ha altandörren öppen och få in frisk luft (och massa kryp..). Efter Allsång på Skansen igår tog jag och Andreas en rask kvällspromenad. Å det var så varmt och skönt ute, ville inte alls gå in när vi kom hem igen. Hoppas att solen bestämmer sig för att stanna resten utav veckan, för till helgen täckte jag ta årets första dopp!

När frukost är intagen ska jag packa ihop mig och bege mig mot Luckens.
Blir en rätt slapp dag idag, tänkte pyssla lite i stallet och sen longera.





Postat av: Silvia

Superfin blogg :D

2012-07-27 @ 19:00:09
url: http://slm.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0