Träningstösen



Efter frukosten hoppade vi i träningskläderna och knatade upp mot gymmet. Riktigt härligt att ha de så nära, ifall vi går raskt tar de inte mer än fem minuter. Vi var näst intill ensamma, inte många som är pigga på att gå upp till gymmet i kylan klockan tio på förmiddagen en söndag? Har blivit några pass de senaste dagarna men idag var det rygg och axlar som gällde! Ben, som har varit min favorit, får jag så pass mycket när jag rider. Dessutom har Peter lockat fram förälselsen har träna armar och bröst hos mig. Om någon timma kommer min andra Maria hit och vi ska packa in oss i bilen för några timmar i stallet. Blir ett träningspass för lilla trollet idag med när han kom så lindrigt undan igår. Sen tänkte jag nog slänga upp Maria på han också, fast de vet hon inte om än!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0