Sega söndag!


Sovmorgon och massa mys i soffan var precis det man kunde önska sig idag!
Solen lyser in genom fönstren och vi har absolut ingenting vi ska göra förrän om några timmar. Vaknade omkring nio tiden imorse och njöt av att bara få ligga kvar i sängen bredvid min älskling. Fast som den frukostmänniska jag är började magen kurra efter en stund. Lyxade till morgonen med en Chailatte! Som jag gått och hållit mig, väntat ända till helgen för att få inviga min första kopp från Espresso-maskinen. Den var värd väntan vill jag lova!

Idag har vi några turer vi hade tänkt hinna med. Först ska vi ta en tur ut till trollet som jag inte träffat sen innan helgen. Min fina mamma var ute och pysslade om han igår. ♥ Underbart att hon tycker så mycket om lillkraken att även hon får abstinens av att få åka dit ibland. Dessutom vet jag att han har de extra bra när mamma är där, hon skämmer bort honom massa och är jättenoga med att allt ska vara bra för honom.

Nu tänker jag slå på någon film och börja plocka lite här hemma!










Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0