Keep the good work up

Idag ska jag försöka varva ner lite inombords, landa i tillvaron och hinna ikapp. Jag skrev ju för några dagar sedan att det var lite sådär för tillfället men jag vet inte varför.. Har jobbat så hårt för att allt ska hinnas med och kunna prestera på topp överallt. Men någonstans behöver jag en paus, jag vill inte längre! Har så mycket att tacka för och vara glad över.. Jag vill kunna få njuta! Nu är jag på väg till jobbet och vill inget hellre än att få vänta om, hem igen! Ont i magen och tårar som vill smyga sig på. Det är så jag känner men vet också att de bara är att bita ihop och inte bry sig. Imorse önskade jag inget hellre än att få sitta kvar och åka med hjärtat i hans lastbil hela dagen! Det hade varit mer än guld idag!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0