Sjukstugan!

Att det inte sagts så mycket här de senaste dagarna beror på att jag legat helt utslagen med feber, illamående och huvudvärk. Kände redan i måndagskväll att jag var lite hängig men trodde det skulle gå över med lite sömn. Dock hade jag fel och vaknade varje timma men dunkande huvudvärk och trodde jag skulle kräkas. Men for iväg till jobbet och blev hemskickad igen efter några timmar. Sen spenderade jag hela dagen i sängen sovandes och hoppades att jag skulle vara frisk och kry när jag vaknade igen. Kände mig något sämre när jag öppnade ögonen igen och på den nivån är det nu.

Gick och la mig riktigt tidigt igår och var inställd på att jag skulle jobba idag. Ställde klockan men har legat med feberfrossa nästan hela natten så blev inget jobb idag.. Sedan har jag sovit fram till nu, helt väck är jag med hoppas på att det släpper snart. Ska få i mig lite te och något att äta så känner jag mig säkert aningen piggare. Åtminstone intalar jag mig det..





Postat av: Hästfolk

Hej! Med tanke på all "mobbning" som pågår bakom alla skärmar så har jag nu startat en blogg hastfolk.wordpress.com. Den ska enbart sprida positiv energi och ge tips på allt möjligt! Ville bara tipsa om denna blogg. Kom gärna med tips på hur jag kan forma bloggen! Mvh hastfolk

2012-08-08 @ 22:47:19
url: http://hastfolk.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0