Lördagskvällen

När vi var på väg till Gröna Lund igår fick jag ett sms ifrån Sanna som frågade ifall jag skulle vilja bjuda henne på scones. Och kan jag göra annat än ställa mig och baka när jag får så fint besök? Så när klockan var strax efter sju stod en liten hoppetossa i altandörren och var sconessugen. Vi dukade upp ute på altanen och gjorde oss varsin stor kopp te. Tror vi satt ute i nästan en och en halv timma å tjattrade på. Nu när hon flyttat till Årsta är de heller inte någon lång resväg så ska försöka locka över henne lite oftare.

Efter att hon åkt hem kröp jag upp i sängen bredvid Andreas som löste korsord och kikade på Sommarkrysset. Av någon anledning hamnade vi över på Sagan om ringen.. Usch vad otäcka de filmerna är! Men jag kan inte låta bli att kika på dem. Precis som med Morden i Midsomer, Beck eller Wallander. Jag ska promt titta men sen ligger jag och skakar när det är dags att sova. Jag lär mig aldrig!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0