Live for today



Imorse tog jag mig ur sängen redan vid kvart i sju! Hade en PT-kund halv åtta så fick inte ligga kvar och dega idag inte.
Till skillnad från andra mornar var jag inte vrålhungrig utan tog mig bara en kopp te innan jag knata upp till gymmet. Körde på i lite över en timma och hade en slut men nöjd kund som kan vara stolt över sitt pass hela dagen idag. Efteråt var jag kanon hungrig och supersugen på frukt.. Så fick handla en massa färsk frukt på vägen hemåt. Sen lassades de upp frukt efter frukt och två knäckemackor med keso & avokado. Vilket har blivit en favorit här hemma, det är så gott!

Nu är det OS och dressyr som gäller! Andreas tyckte de var
lagom intressant så han har övergett mig för korsord på altanen.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0