Girls night out!


Igår drog jag och Sanna iväg till Strandbryggan för första gången i sommar! Det har varit så dåligt väder, inte funnits tid eller annat som kommit emellan men nu fick vi äntligen inviga mitt absoluta favoritställe! Någon som har varit där? Tycker det är så mysigt att sitta vid vattnet och fortfarande ha all rörelse runt omkring.

Christina kom också in och gjorde oss sällskap i solen. Det var inte alls mycket folk utan vi fick bra med plats och slapp trängas i kö till baren. Vädret var också på vår sida efter den lilla regnskur som var innan, solen sken och det var skönt å vara ute. Vid halv elva var båda mina tjejer danssugna och försökte övertala mig från höger till vänster så dans på Göta källare blev de. Vilken kväll vi hade!




Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

*SVAR:* jag åt phish food hihi :D åh ja half baked är också galet god! men jag älskar chokladglass..

2012-08-04 @ 22:15:57
url: http://haidisblog.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0