Från sommar till höst

Efter att ha spenderat hela dagen inne har jag haft många timmar att kika ut på regnet. Jag älskar när det regnar men det har varit alltför mycket rusk väder nu i sommar. Varje årstid har sin egen charm och det mysiga med hösten är alla härliga färger, kvällar i soffan med filtar och tända ljus. Och jag har samlat på mig två av mina favoritserier som jag kan lata mig framför under kvällarna.

Stickade tröjor, raggsockar, fina stövlar, stora halsdukar och kappor. Ännu ett plus för hösten! Men än ska väl inte sommaren vara slut? Jag förväntar mig många fler stunder och middagar på uteplatsen, en massa korsord och ränna på stan med mina bruna ben som jag kämpat så mycket för.





Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hösten kan vara riktigt mysig! :)

2012-08-11 @ 00:30:18
url: http://adaras.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0